18.4.10

LA OLITZA!

Dadu Bunul Dumnezeu!

Daaar.. Acasa copilul mi se rasfatza. Gen "Hai sa facem la olitza!" "Nu-mi plaace!" sau "Nu veaaau". Fiind pusa la olitza de la 8 luni stia copilul Tot despre subiect. Ca toti facem caca si pipi la olita inclusiv "Maa" (Ana mare, singura care a convins-o prin propriul exemplu sa faca 2-3 zile la olita).
"Vesheeu" zice Ana de parca ar fi moldoveanca: vesheu, ciapa uneori .. mor cand o aud, mi se strapezesc dintii la propriu...
Deci n-a vrut si pace!
Ei, cum a dat cu nasul de stat la bunici ia sa vezi ca s-a invatzat. In 5 zile: tuf!
Acum am last-o si eu ca acolo, doar cu pantalonii. Aici e cam frig, la socrii e mai cald in casa, ca de-aceea nu am insistat sa o las fara pampers. Sper ca nu va raci..
Dar asa, de chestie, ma gandeam: Acasa mi se alinta in ultimul hal si cu masa si cu olitza, oriunde sta nu face fitze!
Bine, acum exagerez si eu: nici acasa nu e vreo jale, si la mamaie tot mai prinde cate 3 minute de stat la coltz ("cotz!")...

No comments:

Post a Comment