13.8.12

Perlele Anei

Faceam curat...
- Mami, imi spui si mie o poveste?
- (tac si dau cu mopul, facandu-ma ca n-o aud)
- Mamiii! Mami!
- Ana, te-am auzit, dar nu ti-am raspuns pt ca fac treaba si toata atentia mea este la treaba.
- Dar faci treaba cu mainile, nu cu gura! Poti sa-mi spui o poveste!

..........................................................................................................................................

La metrou, o luam de la tat-su de la servici.
- Mami, lui Vica ii plac pisicile. Dar lu' Gabi nu-i plac pisicile, ii plac papagalii. Tie iti plac pisicile sau papagalii?
- Mie imi plac papagalii.
- Mie imi plac cateii.
- Si mie imi plac si cateii si pisicile, dar nu la noi in casa, imi place sa le vad la altii.
- De ce nu iti plac in casa?
- Pt ca au blana si fac mizerie in casa. Macar Gica face mizerie doar in dormitor.. (eram preocupata cu asezatul lucrurilor in geanta in timp ce vorbeam cu Ana)
- Atunci sa luam o pisica, ii smulgem Toata blana si apoi o luam in casa!
- :))))))))))))) Ana ai facut o gluma atat de buna incat trebuie sa il sun si pe tati si sa ii spun!
***
Cateva ore mai tarziu...
- Sa luam o pisica fara blana! Hahaha, ce gluma buna am facut
- (eu nu rad)
- Mami, de ce nu razi, daca am facut o gluma?!
- Ana o gluma e buna doar prima data cand o spui. A doua oara nu mai e amuzant.
- De ce?!
(spuf... aaaaa......)




No comments:

Post a Comment