2.2.13

Legacy


Echilibrul e necesar in tot si-n toate. Am aflat-o mai tarziu un pic, dar sunt convinsa ca e adevarat.
Marian este pragmaticul, eu zuza.
Mi-am dorit sa am o fiica care sa aibe abilitati ca ale mele, dar Ana parea sa fie "doar cu ce se vede si e fizic".
Am luat asta ca atare.
Uite, Sanziana (vara-mea) de cand mergea de-a busilea putea sa vada "ce" faceam, "cine si ce" era in casa.
Fii-mea: oha! Am zis, bah, pana mea, fiecare cu ce-i al lui, na!
Totusi... Cand ceilalti copii par sa se impamanteze definitiv, Ana pare sa se deschida. De ce zic asta? Pai...
               - - - - - - - - - - - - - - -  - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
A avut "petrecere in pijamale" la gradi si ne-a spus ca ea vrea sa doarma acolo sa vada cum e pt copiii care petrec toata saptamana la internat. Ok, am fost seara sa ducem dulciuri si periuta de dinti, ne-am luat "noapte buna"...
Dupa o juma' ora de liniste suna telefonul: "Ana s-a razgandit". S-a dus Marian sa o ia. Cand au intrat pe usa erau nervosi amandoi. Marian zice: nu stiu ce are ca s-a smiorcait tot drumul. Si cand am ajuns la gradi plangea de nu se poate. Ana se smiorcaia de un balon ca "n-are nas". Ma uit la ei, zic:
- Frana. Ana ce s-a intamplat de fapt la gradinita?
Ana inspira, se arunca de gatul meu ca de un colac de salvare si scoate cu naduf:
- A fost groaaagniiic! Ingrozitooor! Sa nu ma lasi niciodata sa dorm acolooo! Era o fantoma care ma speria si facea "Uuuu!" la mine!
Ma unfla rasul.
Marian a ramas Paf! Nu intelesese ce se ascundea in spatele smiorcaitului.
-Ok, zic. Ceea ce ai auzit era vantul. Fantomele nu fac "uuuu!" decat in desene animate. Hai la dus.
Pe principiul :Apa curgatoare curata si linisteste am luat copilu, i-am facut baie, i-am dat un ceai si-am tinut-o in brate pana a luat-o somnul. 
Da' ma rodea grav. Asa ca am intrebat-o:
- Ana, cum arata fantomele?
Ana - Sunt rotunde sau ovale.
Haaait!
eu - Si ce culoare aveau?
Ana - Albe si aurii...
Mmmmmmm....
                     - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

Ana, ieri. Se uita "asa" la mine, imi pune mana pe ultimele vertebre lombare si zice: 
- Auzi, ai un os care pare sa iasa in sus. 
M-a lasat "a mirare". 
- Ok, uita-te in continuare si spune-mi ce se intampla. Apoi m-am apucat sa fac un exercitiu care imi intinde coloana vertebra cu vertebra (Sarpele, pt cine stie).
-Ana, cum e acum?
Ana razand :))) Ohoho, ce-ai facut? Ca acum e mai departata..
- O sa te invat si pe tine cand te faci mai mare..

Deeeci.... Poate ca, pana la urma legacy-ul se transmite..

2 comments:

  1. Buna!
    ma numesc Pavel Adina, am citit postul tau despre otomastoidita Anei si , fiind intr-o situatie asemanatoare, am indraznit sa intreb daca nu cumva aveti un numar de tel al d-nei dr Buruiana L. Noi marti, 9 aprilie, sosim in Bucuresti, cu un diagnostic pus la Iasi, dupa CT, de mastoidita cronica, cu recomandare de mastoidectomie. Faptul ca dr. de care povesteati nu a recurs direct la interventia radicala de mastoidectomie mi s-a parut minunat si as vrea si eu o consultatie la dumneaei, dar nu stiu cum sa procedez. Budimex e clinica privata sau spital de stat?
    merci!
    sanatate multa va doresc!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Adina, doamna dr nu mai lucreaza la Marie Curie (adica Budimex). Mai este, insa sotul ei. Si eu am fost recent la el :))
      Iti dau nr de la spital, il gasesti si pe site-ul institutiei 021-4604260, 021-4603026. Ceri sa-ti faca legatura la Clinica ORL de la etajul 4. Pt ca ei mai au si ORL-policlinica, dar pe tine te intereseaza sa iti raspunda cineva si intrebi de programul domnului doctor Buruiana. Te prezinti cu copilul si astepti pana intrii. Asistentele iti vor cere trimitere de la medic, deci daca nu poti lua una repede, desi eu asa iti recomand, le spui ca ai auzit de dansul si ca vrei neaparat ca el sa iti vada copilul! OK? Sper ca raspunsul meu te prinde in timp util, caci Iasul e departe...
      Da' cum adica mastoidita Cronica?

      Delete