20.9.13

utile- evenimente medicale copil 2012-2013

Wednesday, October 10, 2012 oftalmolog bun pt copil

Inspiratia/ Intuitia e the best. Dupa ce am aflat ca Ana are 0.5 cu cilindru (adica vede ca mine, usor blurat) m-am dus la pediatra noastra. Dialog: 
- Io am dus copilul, asa, dupa marea intuitie. Ce stiti de dr Nascutzi? 
- E buna. 
- CAT de buna? Suficient de buna incat sa merg pe mana ei? 
- Pai e atat de buna ca si eu tot la ea merg... Si pe fi-mea tot la ea am dus-o. 
- A, ok! :)))))))))))))))))
.....................................................................................................................................

Thursday, September 6, 2012 
Enterocolita modificata! 

Am facut si noi, ca si altii de prin parc o enterocolita un pic "altfel". 
Initial prietenii nostrii - loviti si ei- ne-au zis ca "omg! am facut o toxiinfectie alimentara". 
Pt ca nu doar copilul era afectat. 
Cand a "lovit-o" pe Ana m-am prins ca e enterocolita pt ca a mai avut si stiam ce sa fac. Am facut legatura si dupa cum era de asteptat l-a pocnit si pe Marian (o zi mai tarziu) iar apoi pe mine (noaptea trecuta). 
Noi, adultii suntem mai k.o. decat copilul. Deci: Beware! 
Daca vi se intampla greatza, voma, scaune diareice, moleseala pana la a nu va tine bine pe picioare... mare grija sa nu va deshidratati! 
Daca vi se face rau dupa ce beti apa e enterocolita si mutati-va pe ceai, saruri hidratatante si alte asemeni... (pediatra Anei zicea "apa cu linguritza") 
Good luck, a inceput toamna...

No comments:

Post a Comment