11.11.09

diversificare 1

Nu cred sa termin aici.. Marian face baie si eu scriu intre timp..

Ana a papat lapte Nan.
In maternitate nu aveam suficient lapte. Copilul, tare mic (2130 in ziua plecarii acasa), nu avea gura suficient de mare incat sa traga cum trebuie din tzitzi si deci chinurile gheenei cu pompa de muls... Pe langa asta, CHIAR NU am vrut sa las copilul hamesit pe principiul "las sa traga" cum spunea lumea pe-acolo. Laptele de "completare" "costa" in maternitate 50 de mii lei vechi paharelul- asta dupa ce trebuia sa imi conving asistentele ca n-am lapte, frate, si ii e foame copilului! In a 3-a zi de stat (din cele 4) am intrebat ce lapte se da copiilor si l-am pus pe barbate-meu sa imi paseze o cutie de lapte, sa am in salon. N-am deschis-o decat acasa...
Pe la 2,5 luni laptele meu s-a dus in padure si nu s-a mai intors (adica s-a intors de 2 ori si a treia oara nu l-am mai vazut) iar Ana lu' mama a ramas cu Nan-ul constipator. Nu i-a placut ceaiul. Anti-deshidratare si anti-constipatie i-am dat numai apa plata si nici aia prea din belsug.
Siii.. pe la 4 luni ne-au trecut colicii (-le?!?! naiba sa il ia de substantiv ciudat!) adica "de tot". Am mai lasat-o un pic si pe la 4, 5 luni am inceput diversificarea.
Calvar! Nu pt ca ar fi fost vreo mare greutate ci pt ca nu stiam ce schema sa aplic... Am citit despre diversificare pana mi-a iesit pe ochi.

No comments:

Post a Comment