20.6.10

My perfect daughter

Fiica mea este o fiinta minunata si ar fi cu adevarat perfecta daca nu ar fi fixatia asta a ei pt ordine, curatenie si "bube"... Noroc cu mine s-o "domolesc".
Totusi comportamentul ei este senzational pt cei 2 ani pe care urmeaza sa ii implineasca. Uneori ma uluieste! Trebuie sa INTREB, fiindca nu imi vine a crede.
Exemplu:

Ana mica si Ana mare beau iaurt cu paiul din recipiente mici din plastic. Si mananca un baton cu unt, taiat in "imbucaturi". Capacele de la iaurturi le-am lasat in bucatarie pe masa conform principiului "lasa, nu va mai jucati voi cu capacele, ci stati cuminti la masa..".
Se termina de mancat.
Anei ii place f tare sa stranga masa. Exista si o explicatie genetica. Marian nu se simte "satul" pana cand nu ia o ultima imbucatura, dupa ce masa s-a terminat. Ana se simte implinita cand "linge blidul", adica racaie vasul macar cat sa ia in lingurita "o dunga" de mancare. Cand vine vorba de iaurturi am invatat-o sa puna recipientul la gunoi iar paiul in chiuveta.
Revenind la scena din sufragerie. Ana a inceput sa stranga masa. Am rugat-o sa lase iaurturile pe masa.
Ma duc in bucatarie, cu gandul sa pun capacele iaurturilor si sa le bag in frigider, sa spal farfuria si sa ma apuc de ambalat fetele.
Soc: borcanelele cu iaurt, aliniate perfect, aveau capacele infiletate!
- Ana-mare, ai pus tu capacele la iaurt?!
- Nu!
- ... (!)
N-am comentat nimic. Am fost f surprinsa...

No comments:

Post a Comment