26.6.10

refularea

Nu mai pot cu "maaa- miiiii !" Fi-mea e in faza de agatat de fusta. Si o face la propriu. Se agata de mine, sta pe mine, lipita, atarnata, oricum!
Ajutoor!
Ma duc la baie- vine si ea.
Imi beau cafeaua. Nu se mai joaca, imi ia mana si o imbratiseaza. Sau sta la mine in brate smotocindu-mi fatza. Sau imi imbratiseaza capul sufocandu-ma.
Sau se ascunde sub rochia mea (intr-o zi chiar a trebuit sa ma schimb in pantaloni!)
Zau, nu mai pot. Deja sunt 2 saptamani. Am umplut la rezervorul ala de iubire incat speram ca "gata"...
Nu e bine..

- Ana Mache !(intotdeauna numele de familie cand face o prostie. Cand "anamache!" se ascunde).
   N-ai si tu jucarii cu care sa te joci?! Ce tot stai calare pe mine?! Treci la jucarii!
- Bebe!
- Sa i le dau lui bebe?! (bebe e fictiv- are nevoie de lucrusoare mici si suzeta, biberoane..)
- Daa!
- Oki (am luat o sacosa si i-am strans toate jucariile mai putin 2, cu care doarme)
In timp ce strangeam protesta la jucariile care ii plac c m mult..
- Nu! Ai zis ca tu stai pe mine si nu ai nevoie de jucarii, asta e! I le dau lui bebe..
Nu mi le-a cerut inca...
Tot mai bine ca satelitul meu...
:(((

Nu vreau sa o bruschez, sa simta ca n-o mai iubesc sau ceva, dar nici eu nu mai rezist nervos sa am o siameza!
Trebuie sa o indepartez cu blandete.. Of!
Cum facem din fata asta cu atasamente o fiinta independenta?!
Azi radeam de ea inainte de somn: de-asta ai venit la mine? Vrei sa ne facem zile fripte una alteia? Nici o problema, lasa, uite, te invata mami cu concerte si d-astea si cand te faci adolescenta te duci tu singura... Dar sa anunti ora de venire, ca altfel vine tati dupa tine cu bata de base-ball, sa inlature "pretendentii", stii ca asa a zis...
Seara a adormit numai dupa ce a stat putin cu capul pe tati si picioarele pe mami, apoi, cu greu l-a lasat pe tati sa iasa din camera si si-a aruncat un brat dupa gatul meu...
Pui de om venit cu dependente si nevoie de afectiune!
Na belea, iarasi..
Cand avea 4 luni a facut la fel, pe la 8-9 la fel, pe la un an juma'te iarasi si vad ca.. da, si acum...

No comments:

Post a Comment