7.7.12

Dileme de parinte- 22 sept 2011

Dileme de parinte


.by Ariadna Stan on Thursday, September 22, 2011 at 4:05am ·

Adormea, plangea, iar adormea, iar plangea...
- Mami, imi e foame, vreau ou.
Mi-a mai cerut si nu i-am dat "ou", asa ca de data asta am facut.
Ma apostrofam: ce parinte sunt si eu, nu imi dau seama cand copilul chiar isi doreste ceva!
N-a mancat pt ca a adormit..
Cand s-a trezit mai tarziu, plangand, n-a mai vrut. :D
Gandeam: copilul vorbeste in somn, merge in somn, ca mine!
DAR, cand sunt somnambula inseamna ca sunt foarte-foarte stresata.
Deci si ea este. De ce?! Sa fie gradinita, adaptarea?!
La baie (de 3 ori), lapte, mangaiat- nimic!
Mi-a zis ca o doare urechea. Am presupus ca e "more than that".
Reiki acceptat, lucrat si pe emotional.
N-am terminat ca a mai vrut la baie.
Ma speriam din minut in minut:
A racit la burtica (de-aia vrea la baie).
Da' daca imi face vreo infectie urinara ?! (cu WC comun..).
A luat-o curentul (a fost vant, a stat in curtea gradinitei in tricou, pana mea!).
Bai, asta imi face o otita. E plauzibil. Doar e toamna! Damn!
Pana la urma mi-a zis "vreau in parc", de doua ori, si atunci ..
Revelatie!!
Cu "mucii de adaptare la colectivitate" n-am mai dus-o in parc de 3 zile.
Degeaba ne plimbam- nu e parcul, frate!
I-am PROMIS ca o duc maine in parc. De 2 ori, sa nu uite.
Doarme linistita! E 3 juma'te noaptea ...
Succesful parenting accomplished. 4 more hours allowed to sleep.
Ma gandeam, asa, retrospectiv...
"Doar azi nu imi fac griji" vs "fi-mea are o problema"= nu tzine!



.

No comments:

Post a Comment