7.7.12

Perlele Anei 2012 ian si feb






.....................................................................................................................................................

February 26

Ana si eu suntem rosii in gat. Pregateam chiftelute (adica d-alea mici si rotunde). Ana vine exact cand taiam ceapa si gusta si ea putin =>
- Mai vrei, Ana?
- Da, dar USTULA!
- Du-te repede si ia un biscuite si o gura de lapte si-o sa iti treaca.
- Nuuuu, il lasam sa actioneze... Si dupa ce trece beau lapte! De ce crezi tu ca ustura? Pt ca acum actioneaeeaza, intelegi?!
Copilu' invatat ca spray-ul de Tamtum Verde ustura daca ai gatul iritat

:))))))..

.....................................................................................................................................................


18 februarie


...................................................................................................................................................

February 13 via The Mood Weather Report

-Mama, imi pui si mie pe Sara?
- Cine e Sara?!
- Sara e o fata dintr-un desen pe care nu-l prea stii tu, si care are un tata cu machiaj, ca asa e desenat cand e bolnav... Ce spui mama, imi pui si mie pe Sara- Da, mami, iti pun..
(no, care desen o fi ala?!?!)
Micuta balerina (noroc ca mi-am amintit de o seara cand ne-am uitat impreuna la desenul ala! ) :))) SPUF
.............................................................................................................................................................

February 7

.Ne uitam toti 3 pe pagina de FB. Ana a vazut o poza cu pantaloni de la Simona Trusca si zice:
- Vreau sa mi-o arati p-aia cu pantalonii aia mishto!
Faza la care eu si Marian am ramas paf, ne-am uitat unul la altul si mi-am pus mainile la ochi razand in hohote.
Ana zice: - Nu mai rade, mami!
ii raspund: Nu rad deloc ci plang ca vorbesti atat de urat!
Acum e pedepsita.... OMFG!!!!

..............................................................................................................................................................

January 20

.4 am: Mami? Mami?
Am crezut ca nu vad bine silueta alungita a fiica-mii, de jos in sus (dormeam pe jos- Da mamitza, ce s-a intamplat? De ce esti in picioare?
- Pai daca nu-mi gasesc laptele... Nu stiu unde mi-e laptele...

............................................................................................................................................................

January 19

.din perlele matinale ale Anei (amandoua eram chiaune dupa somn):
- Ce umblii desculta?! Te grabesti ca mine?! Pune-ti-i!
A trebuit sa-mi pun papuci... :(

.............................................................................................................................................................

January 5

.Din seria "ce trasnai a mai facut copilul meu?!" prezentam:
- Tati, de ce nu iti dai sapca jos? (in autobuz)
- Pt ca vor rade toti oamenii de freza mea...
- Dar mie imi place ca oamenii sa rada si sa fie fericiti! (i-a scos sapca si a inceput sa rada de el..)

No comments:

Post a Comment