21.1.10

The NU Age :))

A venit varsta lui NU...
Deocamdata nu prea stiu cum sa reactionez la tipete ( folosesc 2 variante: "cand termini cu smiorcaiala, te astept sa discutam" si.. cearta + "Ai vreun motiv sa te smiorcai?! Nu. Poti sa imi spui ce vrei tu de fapt. Ia, spune: Ce vrei?")
In rest e oki. Ana poate spune NU la fel cum si eu spun NU, what's the big deal?! Singura chestie ca in cerc sa introduc in vocabular "nu vreau acum", "nu imi place sa".. Chestii care sa il faca pe NU firesc..

Am observat ca a devenit folositor obiceiul de a o lasa pe Ana sa aleaga "chestii". Asta usureaza situatia simtitor...
-Ana vrei suc?
-NU...
Rezulta: ma complic si-mi fac nervi...

- Ana, ce ai vrea acum: suc sau apa?
- Mmmmm.. cââââî!
- Oki, hai sa facem suc
"Armonie-n casa noastra"...

Cum la masa iarasi se tavaleste ca nu vrea sa stea locului, ieri am lasat-o sa isi aleaga meniul. Mare pasiune pt plimbatul cu copanul de pui in mana... Azi a trebuit sa stea cuminte la masa de pranz :D .. dupa ce in prealabil imi pusese cartofii pe masa ("veau cato paji" si eu am zis in gand "ba vrei pe naiba, ia mancare sanatoasa... junk generation ce esti!")

Si tot asa...
Partea buna este ca i s-a mai imbogatit vocabularul. Si reversul este ca spune tot ceea ce stie.. inclusiv despre cum sforaie mamaie, cum doarme mami.. deci.. Huups..)

No comments:

Post a Comment