8.1.10

"Tui!"

In general nu imi ies prostii pe gura in fatza Anei. Din cand in cand mai scot un "tui mama ma-sii de treaba" (ca atunci cand a trebuit sa arunc toata coca de placinta din cauza ca nu a fost buna faina).
Faza tare ieri.
Dupa-amiaza suna mamaie si tataie sa vorbeasca cu ea la telefon. A fost foarte dezamagita cand au inchis telefonul...
Seara, fiind Sf Ion, am sunat-o pe matusa-mea, cu care Ana a trancanit ceva vreme considerand ca vorbeste cu mamaie. Desi era ora de somn, Ana a capatat brusc o energie si-o limbaritza incredibile... Am lasat copilul sa vorbeasca si noi ne-am dus sa fumam o tigare.. Si la un moment dat s-a prins matusa-mea ca tre sa inchida telefonul.
Ana:     - Mamaa! Mamaaa! ...... besc mamaaaa!
Marian: - Mamaia s-a dus sa faca nani, pt ca e noapte.
Ana:     - Tataaa?!
Marian: - Si tataie face nani!
Ana:     - Tui! ..... bla-bla bla pe limba ei cu naduf si suparare!
In bucatarie ascultam intreaga discutie si radeam in hohote.
Ana:   - Mama?!
eu:      - Mama nu mai poate de ras!
Marian venit in bucatarie intre timp (a lasat copilul sa isi revina din frustrare) imi sopteste: "Ai vazut-o?!  Exact: Futui ma-sii de treaba, toti dormitzi?!"

No comments:

Post a Comment